Promo DiGi Jelajah Desa - Kuala Selangor!!

Salam semua, Fuhh~ Penatnya..
DiGi Jelajah Desa di Alor Star dan Bagan Serai memang gempak~ Sporting semuanya :D Korang semua Enjoy tak? hee~

Esok Amir akan perform kat UUM Kedah~ Jam 5 gitulah~ Kalau korang ingin nak tengok Amir Jahari dan 6ixsense perform, pergilah ke UUM Kedah sok k~

Then, untuk DiGi Jelajah Desa yang last untuk tahun ni pulak akan diadakan kat Kuala Selangor~ :D Siap ada Promo Video lagi, kalau korang nak tengok Promo video tu, tekan link ( NI! ) Promo dari Aizat Amdan, Zizan Raja Lawak dan aku sendiri~ hehehe~ Rakan2 Artis yang akan datang ialah @DinaNadzir @6ixthSenseTirta @LisaSurihani @Shaheizy_Sam @rezasalleh..

Nak tau satu bende tak? Meh bace bawah ni~ :P

Kalau korang follow Twitter aku, aku asyik cakap nak g ziarah nenek aku, kalau korang nak tahu siapa nenek aku tu, ni lah dia :D Hahahaha~Kalau g jumpe nenek mesti die mintak duit sebelum balik~ Susah betollah nenek nih :P




Sampai sini je blog Amir harini~ Takde bende sangat la yang berlaku~ hehehe, Thanks sebab baca blog Amir Jahari yang tak seberapa ni~ Hanyalah sebuah Diary yang tersembunyi :P


Ulasan

Cik Amni berkata…
kmk sikpat bukak pun promo ya.. ='(

kmk dh sik mina dah kfc.. Mcd pleaseee.. Aiyoo.. Double chease burger, prosperity.. Nyummm nyummmm....

All the bes for tomorrow.. =D
Tanpa Nama berkata…
see u @ UUM! :)

Catatan Popular