Mengejar Impian yang pasti!

Sebelum aku melelapkan mata, aku nak ucapkan Thanks kepada orang2 yang support aku dari dulu sampailah sekarang. Harap maaf sebab lama tak update blog ye :D

Sekarang aku sambung balik Diploma in Music kat Aswara, Tahun 1 Sem 2..memang susah sebab banyak dah benda lupa. What's new? Sekarang aku dah sign contract dengan KGE(Kasi Gegar Entertainment) under Aizat secara Official. Sekarang jugak dah nak release single ke-2, "Gelisah". Kalau nak dengar Demo, tengok la video kat bawah ni k :D
Teaser je, bagi feedback kat lagu ni k :D

Soo, tak lame lagi jugak akan buat Video Clip lagu Tanpamu - Single pertama aku. Masih jauh lagi perjalanan, tapi takpe, aku takkan putus asa dan aku akan teruskan berjuang walau apa pun dugaan yang menunggu kat depan. Tu je untuk harini, bye :D
Ni gambar masa sign contract ngan KGE :)

Ulasan

Che Kay berkata…
Selamat Berjuang Amir! =)
anis dan athilah . berkata…
semoga apa yg Amir ingin kan selama ini tercapai.. GO GO !!
semoga berjaya
Tanpa Nama berkata…
Memang sedaplah lagu Gelisah ni Amir.
AmirFX berkata…
Tahniah bro... Smoga terus sukses..
Hamba berkata…
Che Kay : Yeah!!

Anis and Athilah : Amin, InshaAllah, will do my best :D

Anonymous : Thanks :D

Amir FX : Thanks, InshaAllah :D
labulabi berkata…
tahniah bro.teruskan usaha.
sue perbs.. berkata…
lepas tngk versus final bru tau pasal amir jahari.. lgu tanpa mu best

Catatan Popular