Album Penghibur Jalanan - 10 Januari 2013

Holla, hari ni first day of recording untuk album Amir, sorry sebab album Amir kene tangguh sebab AJL27. InshaAllah by March album semua siap, Aizat pun tengah record lagu jugak untuk Album terbaru die nanti, dan mungkin kami akan release Album sama2. Doakan semua jalan lancar yee...

Okay, cite pasal album aku ni, konsep die, aku cuba nak terapkan raw punya sound dalam album pertama aku ni, dan lagu2 dalam album aku ni pun semua dah dicipta berkurun lama lalu..lagu2 aku baru aku akan masokkkan dalam album ke-2 dan ke-3 nanti, so, album pertama ni adalah antara lagu2 terawal ciptaan aku selain "Aku juga manusia & Ajarkan aku".

Hehehe, hari ni nak siapkan record lagu Ajarkan aku dulu, hehehe :D


Inilah intensif sampai march! Album Penghibur Jalanan! See u soon :D

Ulasan

............ berkata…
salam perkanalan..
http://cintacintahatiku.blogspot.com/
Tanpa Nama berkata…
as salam... saya baru saja mendengar lagu amir, "Aku Juga Manusia"... saya suka dengar melodi nya, dan bait lirik tersebut membuat saya terfikir... boleh saudara amir, terangkan maksud tersirat dalam bait2 lirik lagu ini... terima kasih...

bella

Catatan Popular