Akhirnya, album hampir siap! :D

Setelah sekian lama menunggu untuk siapkan album, akhirnya dah hampir nak siap, tinggal 2 lagu lagi nak direcord. fuh~

Aku kian sangsi akan diriku sendiri kernaa, hahahaha. meracau tak tentu pasal pagi2 buta ni. Aku nak cari musician untuk fixkan aku punya line up live peformance, buat setakat ni yang permanent ada percussionist aku je, karim. Ruvi ngan pito session je untuk aku sebab kalau aku ambik dieorang, aku kesian dieorang tak cukup masa untuk hangout, asyik kerja, praktis pulak dengan banyak band, fuhh, besar tugas dieorang ni, sebab bagi aku band hanya akan terjadi bila walau persefahaman tentang music berbeza, tapi hati kekal satu dan saling memahami tugas masing2. Aku risaukan masa dieorang jelah, yang lain tak..

Album penghibur jalanan aku ni plak aku rasa satu experiment yang sangat semulajadi, antara producer yang terlibat ialah anas amdan (Abang Aizat Amdan) dan mike chan. Sentuhan mike chan dapat didengar dari lagu gelisah yang baru(belum kluar, nak dengar kene beli album ye :P) dan penghibur jalanan, yang lain semua diproduce oleh anas amdan. Aku berharap perjalanan seniku akan berjalan lebih lancar lepas kluarnya album penghibur jalanan ni. Aku tak rasa menyesal sedikit pun dengan langkah perjalanan hidup yang aku ambik, dan aku pasti semuanya mempunyai sebab2 yang tertentu kita lahir di dunia ni, kan? :D

Kesemua lagu dalam Album penghibur jalanan ialah hasil tulisan dan melodi aku, dan yang pastinya Dia yang memberi, jadi korang leh cuba untuk mendengar dan kalau korang rasa sesuatu dari lagu tu, pasti ada kebaikannya :)

Sampai sini je, nanti aku update lagi ya :D Salam, peace!


Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Salam Amir.

Had a great time today (16052013). Semoga terus sukses. Melangkahlah perlahan-lahan. Semoga setiap langkah Amir peroleh sesuatu yang bernilai. I'm always behind giving my support. Keep doing good musics.

:)
Atikah
<3
gadisBunga™ berkata…
music kamu bagus, kalau tak takkan lah Aizat nampak. betul tak? good luck!
wan-niza berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
wan-niza berkata…
really enjoy your music. they make me happy!
semoga di rahmati Allah kerana membuatkan orang lain gembira :)
leenda berkata…
salam amir...

i really like u sbb muka u sama ngn bf lin..n gaya serta suara pun sama..lin suka dgr lagu amir n lin bgtau bf lin yg amir sama ngn dia,,so dia kate ok..n both of us suke u,..jaga diri ye...
Unknown berkata…
tahniah utk wedding ktk duak amni:

http://umikasum.blogspot.com/2013/10/majlis-perkahwinan-amir-jahari.html

Catatan Popular