Wedding song

Selalunya, bila wedding, lagu apa yang dimainkan? Sebab setiap kali wedding, mesti pilihan lagu aku sikit je, bagilah idea lagu2 romantik kat aku kay :)

Happy bila jiwa aku bersatu dengan muzik. Tapi semenjak duamenjak ni, aku kurang expresskan diri aku ni. Maybe makin gemuk kot, hahaha. Yelah, rasanya perlu kuruskan sikit untuk stamina kan? Takpe, mulai esok rasa nak bersukan. Harap dapat kekal sampai berat aku 64. Skarang berat badan aku 80. Sebenarnya dulu lagi berat, dulu aku 84, tapi takde double chin. Skarang dah 80, ada double chin. Pelik2. Tak kesah la, apa2 pun aku tetap nak buang sgala lemak ni, tak la semua, sikit je, nanti kering sangat pun susahh~ hahahaha. Aku akan berusaha!! Hahaha, geli lak aku tulis , pastu baca balik. Aite, masa untuk ulangkaji lagu2 for wedding! 
Nilah lagu2 yang aku dah listkan. Kalau ada idea, berilah sikit ye :) salam.

Ulasan

fairuzhafeez berkata…
Saya cadangkan Amir beri nafas baru utk lagu lama seperti "Memikat Hati - R. Azmi" versi ala2 Tanpamu dan "Empat Dara". "Empat dara" pernah dinyanyikan oleh Sharifah Aini & Faizal Tahir, tp mungkin Amir boleh buat versi sendiri. Lagu2 lama ni penting utk memikat hati guest2 yg veteran.

Catatan Popular