Ajarkan aku - New song collab with Aziz harun(Brunie)

Before i start the history of Ajarkan Aku, Amir nak thanks kepada semua yang baca blog Amir, i will be update this blog everyday from now on :)

Ajarkan aku, lagu yang dicipta oleh Amir masa perform untuk wakil malaysia di Bandung, Indonesia haritu. Lagu tu tercipta selepas makan Indo mee + Cheesssss + Eggs kat kedai tepi jalan , balik je hotel, lepak ngan Aziz Harun dalam bilik dengan Klubbkid and manager Aziz, lepak2 je, tibe2 terfikir nak buat lagu, and i think ti collab dengan Aziz, so dalam 15 minute lepas tu, lagu tu terus siap, but just a demo la, belum arrange betul2.

Amir ade record dan dah letak kat youtube, korang boleh dengar nanti, kat bawah skali tu ha :D. Lagu Ajarkkan aku ni mengisahkan tentang seorang hamba Allah yang ingin mencari dirinya sendiri dan berdoa untuk belajar apa itu cinta, apa itu arti kehidupan. So, lagu ni nak cakap ketuhanan, um..beloh dikatakan camtu lah, but for me, ajarkan aku ialah lagu tentang kehidupan seseorang yang Amir kenal. Thats mean lagu ni cerita orang ataupun cerita benar.

Korang leh kaitkan lagu ni kat diri kirang sendiri and enjoy ya :D Terimalah, Ajarkan aku :D


Ulasan

Catatan Popular