Amni, Amir pernah bahagiakan awak tak?


Harini nak jiwang2 sikit bleh? hee :P Sebelum ni aku tak pernah tanya kat tunang aku, Amni.. ni Amir nak tanya..Amir pernah tak buat Amni rasa bahagia..takut2 esok Amir dah takde kan.. Kalau dapat jawapan dari Amni..memang rasa tak akan menyesal hidup~ :P

Kenapa tiba-tiba aku jadi jiwang harini? sebab semalam aku tengok cerita jepun..sweet giler cerita tuh, nama cerita tu " I give my first love to you " Cube carik kat Youtube kalau nak tengok..sedih plus happy~ :P Tapi pat ending tu memang tak leh blah la sedih nye~ :'(

Tu apa yang aku buat semalam..ni aku baru je bangun tidur, bangun je terus menghadap lappy :P Adakah ini simptom addict dengan Blogspot and Facebook~ Haiyooo, susah la camni~ hehehe, takpe2!

Dah dua hari aku dapat bangun di pagi yang indah, sebelum ni bangun mesti dah pukul 2 petang, pukul 3, haaii~ Tapi skarang dah bangun pukul 7 pagi,  9 pagi..Alhamdulillah la dapat jaga tidur dah skarang nih~

AIM Amir tak dapat laa~ Sebab ada dua yang sangkut haritu.. Best New Artist aku dapat Top 10 dengan Best Pop Song pun Top 10..tak sampai Top 5 pun.. Tapi Alhamdulillah jugak la sebab budak2 AF satu pun tak dapat Top 10 kecuali Hazama..tapi tu pun bukan Hazama, Lagu MUH yang dapat masuk~

Belum tiba masa aku kot..:p Kan?

Harap Lepas ni perjalanan aku akan lebih stabil lah kan~ Amin..Sampai ni je Entry aku harini... Hope korang happy2 slalu k! Tanpamu, Takkan ada blog aku ni :P

P/S Pagi-pagi ni kalau ada orang belanja nasi lemak pun sedap kan :P

Ulasan

Liyana berkata…
teringin nak tgk gmbr tunang amir,msti cantik org nye secantik name nye. kt blog die pun x letak gmbr rase nye kan :)
Hamba berkata…
Hehehehe~ Muka Tunang saya dirahsiakan :P
MissUnpredicTable berkata…
so sweet.. sweet fiance ktk eh :p
Hamba berkata…
Sapa Sweet? kmk kah Amni? heeee :P
MissUnpredicTable berkata…
ktk lah sweet.. untong miss amni jadik ur fiancee.. may the best luck stayed by both of urside :)
Hamba berkata…
Amin..thanks doakan kmk duak~ :P
eyra'Duffy berkata…
really excited ohh, wanna see your fience face, must be cute and pretty :)
Tanpa Nama berkata…
abg amir ? post la pict kak amni .mesti omell mcam nama dia kan ? hee

Catatan Popular