Wa, tempat tinggalku ramai kembali!

Salam semua! Salamat pagi, best la hirup udara segar pagi2 ni kan2! hee~

Semalam semua kawan2/Abang2 angkat aku balik dari Cyprus. Semua pergi jumpa Syeikh Nazim kat Cyprus~ Jelesnya...takpe, tahun depan booking nak pergi sama la~ hehehe :P ( ada yang nak ikut jugak? :P)

Harini bangun je tidur, terus bersemangat! Tak macam semalam..semalam, bangun jap, then rasa nak tidur balik~ hahahaha~ Tak tau lagi apa aktiviti Amir nak buat harini. Macam takde nak buat apa2 je~ Pagi - pagi ni terasa cam nak makan roti canai je..mesti sedap kan! Wawawa, nak mandi la jap lagi then ke mamak atas tuk makan roti canai..

Aku nak cakap something ni, harap maaf kepada semua peserta Contest Amir Jahari haritu sebab keputusan lambat sikit nak keluar sebab aku perlu uruskan hal lain yang banyak~ Contoh : Comfirm Amir akan collaborate dengan Altimate dan sekarang busy buat lagu untuk aku dan Altimate~

Sorry ya guys, sok aku update lagi k~ :)

P/S Take care semua~ :P 

Ulasan

Cik Amni berkata…
great! sik sabar nak dengar! Wahhhhhhh!


p/s:nak ikut pegi cyprus! Tapi kena kawen cam bang wan n azy better! Yeahh!
hani berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hamba berkata…
My Fiancee : hehhehe~ kelak ta pegi k :P

Hani : Sabar! hihihi:P

Catatan Popular