Uhuk! Bahagianyaa :)

Salam, Amir Jahari disini.. Keadaan kurang elok skarang ni...Amir kurang sihat sikit..ade demam, batuk, sesak nafas, fuhh~

Tentang contest Amir, dah ade pemenang dah, tak lame lagi Amir akan umumkan.

Hari raye tahun ni best sangat sebab dapat beraya kat kampung macam tahun2 yang lepas, yang buat die best sangat sebab aku beraya dengan tunang aku. Setiap hari aku ngan tunang aku jalan raya sama2~ jalan rumah kawan die, jalan rumah kawan aku jugak. hari raya ke - 2 je aku jalan ngan family kat kampung Simunjan, Sarawak. Tu pun tunang aku teman aku skali...waaa~ Bahagianyaaa :)

Bagi siapa yang masih tak tahu tentang pekembangan aku sekaran, aku skarang recording dengan Kasi Gegar( Aizat punye) tapi dibawah management J Play. Tak lame lagi akan Shoot untuk music video lagu single pertama aku, Tanpamu dan dalam perancangan untuk single kedua aku. Last skali, aku skarang rakan Blackberry dan video single aku nanti akan shoot guna Playbook Blackberry aku punye~ (Dapat blackberry OS7 free lagi tuhh~ hehe :P)

Mulai sekarang, aku akan rajin2kan diri untuk update blog..sorry la kalau blog ni slama ni tak active sangat, tapi untuk mase skarang, aku akan slalu aktivekan yee!

p/s : My princess pun demam skali..doakan kite cepat sembuh yee~ :)

Ulasan

Cik Amni berkata…
so sweeettttt.... =p moga cepat sembuh.. Makan ubat, jangan malas... Hikss... Diet! Diet! Hahaha...


P/s : sekejap amir, sekejap aku. Errrr....
Hamba berkata…
hehehe..aok bb~ on diet la tok~ :P

Catatan Popular