Berduet dengan Ultimate? Serius?

Salam bahagia, Salam Syawal yang mulia~

PERHATIAN !
1) Kepada yang membaca Prince Diary ni, secara sahnya anda adalah Penduduk Musicland.
2) Dalam Blog ni, sayalah Putera dalam Musicland tu yee :P (Tu jee~)

Hi semua, Putera disini, hahaha, baru menarik nak baca kan~ Tiba2 lak ada Putera.
Thanks coz sudi baca ' Prince Diary ', dan tak jemu nak jengok2 aku. THANKS!

Semalam aku keluar dengan Manager aku, Klubbkidd. Kita pergi lepak kat Bestari, Hartamas. Pastu Klubbkidd pun bawak la Ultimate skali lepak. Then....mulalah bercerita~

Bla..bla..bla...bla..bla...bla ~~

Dan hasilnya..Ultimate nak duet dengan aku. Alhamdulillah~ Lepas ni kene buat lagu untuk aku dan Ultimate duet betul2, aku rasa teruja sangat sebab dapat bekerjasama dengan Ultimate. Korang doakan agar projek ni menjadi..'Amin'    

P/s : Dunia Musicland semakin pupus sebab penduduknya masih kurang..Bantulah Putera tuk menambah penduduk di Musicland ini :)

Ulasan

Cik Amni berkata…
hello tuan putera... =p amboii... penangan helios eclipse la tok.. hehehe..

amin... all the best dear... =)good job!
Hamba berkata…
Hai~ Alamak, Tuan Putri!!
Kantoi sudaaa~~~
hehehe, thanks honey dear bunny!
Vivian berkata…
baik lah wahai putera..! gney maok tambah umat tok putera..haha coba ktk duak amni ya kawen..tambah la umat musicland..haha
Hamba berkata…
Hehehe, susah la putera nak polah tok..mok kawen, dapat zuriat bok la betambah rakyatnya nak? lamak mok tunggu yaa :P
Primadona berkata…
haha..Ada Putera duhal.Aiee bila nak kahwin dgn Puteri gik tek.Kepak nunggu ktkorg nak nikah cam lam cita dongeng dolok2 eh..and they live happily ever after :)

Catatan Popular