Waarrgghh ( Ngantuk lagi ke :P )

Salam semua..harini cam tak bermaya je. Tapi takpa, aku tetap berusaha untuk bangun jugak. Nak tulis blog untuk korang :)

Semalam aku buat Group kat Facebook, tapi malangnya Group pertama aku buat gagal.. Nama group pertama tu MusicLand. Tetiba aku rasa cam budak2 je semalam. Terus aku tukar. Sekarang aku dah ada group baru, kalau korang nak ke group tu, click SINI.

Hrini Amir ke Radio Era untuk Interview Carta Era 40. Carta Era ni akan dimain kan hari Ahad nanti, Korang semua dengar tau. Harini jugak, manager Amir tak brapa nak sihat,..Amir pulak rasa nak tidur je harini~ hee~
Jadi panda kejap :P

Ni gambar masa kat radio era tadi~ :P


Sampai sini jelah entry aku hari ni k. Esok aku update lagi~

P/s Cik Amni, dimanakah kamu ??

Ulasan

Cik Amni berkata…
saya hanya tengok dan lihat... biarkan... kadang-kadang perlu kan untuk orang realise perangai masing-masing... heheheh... camne sekalipun, kamek akan ada di sitok..=) all the best dear...
Hamba berkata…
:P bb dah tauk ya, tegur la orang len kali :P

Catatan Popular