Praktis dengan Pemuzik Amir :)

Hai semua! Sala, maaf hari ni lewat sikit nak update blog~

Harini pening kepala sebab 21 haribulan nanti nak perform untuk Muzik-muzik. Tapi pemuzik semua ada hal sendiri, dan tak praktis. So, Amir ambik keputusan bawak kawan2 Amir dari Aswara dan kawan kat tempat Amir tinggal ni main untuk muzik-muzik nanti. Fuhh, penat la praktis tadi. Harap semua berja;an dengan lancarlah lepas ni kan.

Semalam ada perform kat Taman Tun, untuk lunch Cafe baru kat situ, nama kedai tu Mukha. What special about Mukha is, aku dapat rasa cuppacino yang diaorang buat semalam. SEDAP!@ So, kalau nak rasa coffee dengan tenang dan sedap, korang boleh ke cafe Mukha dengan Taman Tun sana k. hehe :P

Aku terasa cam nak stop smoking lah..tapi susah~ Walau apa pun jadi, aku nak berhenti gak lepas ni :) Korang takde nak ambik aku untuk perform ke? hehehe :P (kidding)

Ni, dulu lepas kene GUGUR dari AF tu aku ada intervview kat Era as Amir AF9, dalam masa yang sama jugak, budak2 XFM tau lagu baru aku, tapi masa tu lagu tu masih lagi nama Jam putih dan sekarang tukar kae Tanpamu, diaorang ambik video aku dan sekarang lagu aku ada kat carta 40 XFM, kalau nak undi, tekan SINI! :) Sekarang number 20 dalam carta tu ~

Dan ni video aku yang diaorang record haritu, Hope enjoy Yah!

Sampai ni je entry aku harini, jumpa korang lagi esok hari ok :)
Bye~

P/s Aku rasa enjoy sangat praktis dengan muzik latar harini :)

Ulasan

Cik Amni berkata…
yang penting azam kuat bang.. Ada urg berpuluh taun merokok pun dpt berenti.. Abg belum sampe setaun pun kan? Mesti boleh.. Tanyak ngan imran ajmain camney nya berenti.. Slow2 la b.. All the best! =)

love u! Mun berenti merokok, love u lebih2 gik.. Hehe... =p
Hamba berkata…
Aok..lak abang cuba tanyak yang aa..~ :) heheee :)

Catatan Popular