Apa makanan kegemaran Amir ek??

Salam..

Semalam aku cuba untuk masak bubur..sebelum ni memang belum pernah masak bubur, masak nasik selalu lah~ Tapi semalam aku terletak terlampau banyak nasi hingga tak dapat nak tambah air..lagipun periuk untuk masak tu kecik la~ nam tambah air dah tak leh dah~ huhu :(

Tapi takpe, bubur sudah jadi nasik kan? Aku pergi kat peti sejuk, tengok, ada daging, then terus keluarkan daging, aku masak daging kari pulak lepas tu~ Yeah! Daging kari cincai namanya~ Tapi banyak yang puji laah masakan aku sedap~ hehehe! Aku bantu abang zul je masak daging tu sebenarnya~ hihihi :P

Jap lagi Amir nak cuba masak bubur lagi sekali lah~ ada sesiapa yang nak bantu Amir masak? Jom2! heheheh~

Makanan kegemaran Amir ek..? Em...soalan ni kebisaan nya time sekolah2 dulu kan..kalau ada perempuan nak bekenalan , dia akan mintak biodata..mesti ada makanan kegemaran skali~ hehehe~ Lucu lah time sekolah2 dulu! :P

Makanan kegemaran ye? Amir suka Mc Donald, Kfc, Ayam masak merah yang mak buat, Ayam masak kicap yang mak buat jugak, hehehe, lagi.. Hati ayam kat kedai Abang Nazib kat Dayang Food Corner, tu yang the best lah! Haaaa, tu la makanan favourite aku. Dan makanan yang paling2 aku suka, Nasi, Telur mata kerbau, kicap manis plus ikan bilis! Waaaa!!!

Air pulak, aku tak kesah sangat lah pasal air..janji dapat diminum sudah kan~~ hehehe! Bah, ok lah, Amir nak pegi masak sambil dengar radio ni~ Jumpa lagi esok yee! :P

P/S Sorry sayang, bukan Amir yang masak daging, Amir just bantu Abg Zul jak~ :P


Ulasan

Cik Amni berkata…
hahahahahahaha.... Nang terkesima la mun abang masak... =p bukan pernah masak bubur ayam mcd meh? Hahahaha..

Try test aritok menjadi sik.. Hehehe...
Hamba berkata…
Dah jadi dah bb~ :P Yeay!

Catatan Popular