Tuan Puteri..I Miss u


Salam semua..Slamat datang ke MusicLand..

Hari ni aku dah sembuh sepenuhnya~ Tak demam lagi dah :)
Korang apa kabar semua? Ada yang tak sihat??

Hari ni tak kemana sangat, tadi pegi jenguk family KTAJ yang kucing haritu je, semua
operasi mencari lagi malam tadi..

Aku rase cam ada benda kurang sangat malam tadi..korang tau tak ape?huhuuu~ Malam tadi Tuan Puteri tak call dan ucap slamat malam kat aku...tetiba rasa lain sangat pulak.

Tuan Puteri masih demam..bertambah2 la risau...kalau la Tuan Puteri baca entry aku skarang..

Bila tak dapat kol dari dia baru tau yang pentingnya bila dapat dengar suara dia..hati cam happy bila dapat dengar suara dia..bila tak dengar..lama2 jadi rindu..lama2 sedih..:(

--> Kalau la aku tak tukar prepaid dan terus pakai bill..kan aku dapat borak tanpa limit.
--> 'Nada macam iklan rempit yang cakap.. Kalaulah aku tak teruskan..hihii'

Untung lah siapa yang baca entry aku harini sebab aku nak umumkan yang contest aku dah ada pemenang! Tapi tak brapa untung sebab aku tak nak sebut lagi pemenang ituuu~hehehe :P Sampai sini je Prince Diary hari ni..

Jumpa korang esok!


p/s : Tuan Putri..cepat la sembuh yee..dan satu lagi..I miss u...

Ulasan

Cik Amni berkata…
miss u more babe! Orang majuk, nya majuk lebih2 gik... Grrrrr.... =p miss u so muchhh!

Tukar bil balit laa.... Buang duit jak guna prepaid b.. Mahal call, mahal msg... Dah la ada tax gik kinek tok.. Huhu...
Hamba berkata…
Aok princess~ hihihi :)

Catatan Popular