Suara Kami & Rumah terbuka Aizat

Salam sejahtera semua,

Hari ni aku tak nak cerita panjang sangat sebab aku tak story nak bagitau sangat ~ Semalam aku ke konsert Suara Kami astro tu..Aku salute dengan Noh ( Hujan) sebab menayangkan bendera Sarawak dan lepas tu tukar ke bendera Malaysia. Aku rasa nama lagu yang Hujan bawak time tu Tempur kot..tak tau nama lagu baru tu, tapi muzik dia best.

Lepas tu aku tertarik dengan mamat India ni.. nyanyi lagu India..projection suara, emosi suara, memang mantap giler. Aku terbodoh kejap semalam tengok mamat India tu nyanyi. Hehehe :) Untuk mamat India tu, U have an Owesome voice dude!

Persembahan yang aku tertarik lepas tu hanyalah performance dari local Artiste. Macam Yuna, Faizal Tahir, Malaysian Boy(Ila Damia and Altimate..yang dua lagi tak tahu nama, sorry :P). Tu je lah performance yang aku tertarik semalam. Habis je Suara Kami, aku, manager aku dengan Ted pergi rumah Aizat..

Sampai je rumah Aizat, pergi bersalam-salaman dengan ahli keluarga Aizat, termasuklah Aizat sekali, then kita borak panjang lepas tu dengan Aizat semua~ ":P Tu je lah apa yang aku buat semalam :)

P/s Sorry takde story sangat, and sorry Amni..

Ulasan

Cik Amni berkata…
b boleh ulis banyak gik kan sebenarnya.. Macam sikda mood nak tulis ya.. Errmmm... Jumpa maria elena kan? Boleh tulis juak.. =p

sorry for? Ermm...

P/s : 1437!!










tulis ya.. Errmmm... Jumpa maria elena kan? Boleh tulis juak.. =p

sorry for? Ermm...

P/s : 1437!!
Hamba berkata…
sikit kah ya? um... i love u more~

Catatan Popular