Hargai Anugerah yang Tuhan bagi ~


Salam. Aku tersedar sesuatu bila Joe lee ( Manager aku ) cakap tadi..bila seseorang ada bakat atau anugerah dari Tuhan kan..mesti tak diguna sebaiknya~ Dan dia jugak tegur aku bab yang tu..Aku rasa dah tiba masanya untuk berubah.. Bila lagi nak berubah..kalau tunggu esok, mesti akan jadi lusa..kalau tunggu lusa, jadi minggu depan..kan?

Semalam Birthday Ted, kawan aku dan Joe, kita pergi raikan dengan makan dan main bowling..Hehehe, best la harini dapat keluar peluh! Esok aku nak keluar peluh lagi lah..

Hati aku sekarang memang kuat nak katakan untuk berubah..bila seseorang nak berubah, mesti ada banyak dugaan kan? Korang doakan untuk aku ye dapat atasi dugaan tu dengan penuh sabar..

Lagi satu, semalam aku pergi kolej aku, ASWARA. Nak pergi melawat kawan2 and lecturer aku kat sana. Best sangat dapat jumpa diaorang harini. Aku jumpa singer songwriter baru kat Aswara. Nama dia kak Mimim Hamzah~ Kalau nak dengar lagu die, pergi ke link ni~ ( Mimim Hamzah ). Puas dapat jumpa dengan Lecturer gitar clasic aku, En, Rosdan Abbas tadi.  Walaupun jumpa kejap je..

Aku akan mula pandang ke depan sekarang, untuk tempuh hari esok, lusa, minggu depan, bulan depan dan bila2, asalkan ke depan lah :P Sampai ni je entry aku harini..esok kita jumpa lagi..
P/SThanks kepada yang baca blog aku. Terharu sangat..and btw, Ms, Amni, I miss u so much! 

Ulasan

hani berkata…
chayyokk amir!!!all the best..:)
Hamba berkata…
thanks for ur support!

Catatan Popular